Exclusivitatea trucurilor pentru negocieri in China
Ca un comerciant de produse care are sursa de produse din China, periodic, ai putea veni peste modelele de produse care ar putea beneficia de oportunități exclusive de distribuție în cazul în care poate deveni singurul din piata dumneavoastra care vinde un model unic. Inainte de negociere in China, aveți nevoie să vă puneti câteva întrebări.
Esti sigur ca ai de-a face cu un furnizor China care are control complet asupra modelului în cauză?
Comparativ cu un alt client, care poate fi, de asemenea, la fel de interesat ca sunteți de a intra într-un acord de exclusivitate, care este avantajul competitiv în distribuire? De ce ar trebui furnizorul sa atribuie contractul de exclusivitate pentru tine în detrimentul celorlalti clienti?
Care este estimarea ta a volumului de vânzări pe lună / trimestru / an? Cât timp crezi că vânzările pot crește la acest nivel?
Cât de încrezător sunteți în estimare. Cât de profitabil este?
Atunci când negociezi cu furnizorul de exclusivitate din China, ambele părți ar trebui să știe elementele cheie pe care ar trebui să le discute reciproc pentru un import din China.
Ce teritoriu pe care o are exclusivitatea ar trebui să acoperi? Trebuie să selectați pe teritoriul în care aveți cea mai bună capacitatea de a vinde. Nu este înțelept pentru a acoperi un teritoriu mare, deoarece partea contra va solicita un volum mai mare de vânzări țintă și este mult mai dificil de dovedit că aveți capacitatea unică de a lua de pe teritoriul pe care vă distinge de alții.
Care sunt modelele acoperite de acord. De obicei, ar trebui să fie incluse toate portofoliului de modele care sunt foarte apropiate una de alta. Similar cu luarea în considerare a teritoriului, cele mai multe modele sunt incluse in presiunea de vanzari.
Cumpărarea de Cantitate pe luna / trimestru / An Propune o cantitate de achiziție atractiva suficient și, în același timp, cu care sa vă puteți descurca. Faceti furnizorul din China sa creada că, dacă altcineva a fost spunându-i de o țintă mult mai mare, el se lăuda și doar vă face o țintă cinstita, un comerciant care este capabil de a face cele mai bune vânzari de pe teritoriul în cauză.
Cum sunt determinate prețurile din China.
Formulele posibile sunt: preț fix, plus o perioadă de preaviz lung, discount de lista de preturi, discount de pe fabricarea recomandata preț de vânzare cu amănuntul.
Acordul de exclusivitate ar trebui să aibă un caracter pe termen lung, de ordinul a 3-5 ani. Cu toate acestea ar trebui să existe condiții care se poate termina, cum ar fi o încălcare semnificativă a obligației de către oricare dintre părți, a observa in avans, distribuitorul nu atinge obiectivele de cumpărare, etc.
Unii furnizori din China pot solicita un depozit avansat. Dacă la sfârșitul perioadei de tinta de vanzari minime nu este atinsa, depozitul este luat de către furnizor ca o pedeapsă.
La un acord de exclusivitate nu vor fi introduse foarte repede, deoarece există mai multi parametri de luat in considerare de ambele părți decât o tranzacție China simpla de vânzări. Cheia examinarii se bazează de obicei pe estimare. Nu va fi înainte și înapoi. Acordul va sosi la momentul în care furnizorul este convins că, dacă el nu acorda un acord de exclusivitate pentru tine, nimeni nu va fi capabil de a face același loc de muncă bun ca tine va fi de a promova produsul din China pe teritoriul dumneavoastră.